6.18.2007

Malsons

L'altre dia vaig somniar amb la gorda innombrable.

El somni era així:

Jo arribava al pis, i la gorda esperava asseguda al sofà amb la tv apagada. Resulta que s'havia fet copies de les claus abans de marxar i havia entrat quan nosaltres no hi erem. Reclamava que a ella no li arribaven cartes al nou pis i que les teniem nosaltres tan sí com no. Que les havia buscat pel moble i que les haviem de tenir amagades per algún lloc.

I que ens denunciaria.

Evidentment, li vaig dir que nosaltres la denunciariem per entrar a casa nostra, i que no teniem pas cartes seves.

Ella insistia, i m'amençava més.

Aleshores, apareixia el Manel, i la gorda començava a amenaçar-lo i a insultar-lo.

Cridava com una histèrica, la molt idiota.





Ens la treurem mai de sobre?


Nos persigue...

3 comentarios:

Anna dijo...

No crec que somiis amb ella per tenir remodriment de conciència, sinó perquè aqueta paia ens ha traumat uns mesos de la nostra vida!

Em semble, que desgraciadament, sempre la recordarem!

1peto

Anónimo dijo...

Estos fenomenos mos han traumat de per vida i els tiondrem sempre a la nostra memòria, a no ser que mos kedem amnèsics, que per oblidar això ya pagaria jo.

Fins al moment jo no havia arribat a odiar a ningú amb tanta força com a ells

Anónimo dijo...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.