6.15.2007

Un altre que marxa.... però que no tardarà en tornar

Bé, doncs resulta que jo també he acabat els examens i m'he disposat a abandonar la ciutat de Tarragona i tornar cap a la meva estimada terra. Mira, si tenia ganes de marxar que tal com vaig acabar l'últim examen vaig trucar a muns pares que em vinguessin a buscar.
Jo, també trebaré a faltar les nits de ventdelplà tots al sofà, o les d'Hospital Central, l'amuntegament de plats a la cuina, la matança de les cuques que apareguin pel pis o simplement la companyia que ens fem mutuament.
Però, tot i que en principi el plantejament d'abandonar el pis era durant tot l'estiu, m'he trobat amb que m'han sortit compromisos, sobretot amb la URV, ja que he d'anar a recuperar i per tant, l'abandonament estival del pis no es produïrà fins despres de l'última setmana de juny.
¡¡¡ ES LO QUE TIEEENNNEEEE !!!
De moment, em trobo a casa meva, als Guiamets, fent el gos i agafant energia durant el que queda de setmana i així ja em posaré a estudiar a la setmana que ve.
Bé, doncs jo que tenia ganes de que arribés definitivament l'estiu m'hauré d'esperar fins al dia 29 de juny. Una llàstima.

No hay comentarios: