7.09.2007

NADAL EN PLE JULIOL.


Ja és temps de piscina, gelats i nits a la fresca.

Obviament, al poble.

L'últim sopar, va ser a la platja del Miracle, a l'espera dels focs (per cert, horribles) de la companyia txeca. Birra, bocata, patates i olives a l'arena.

A vegades son els millors sopars.

Jo hem quedaré "de guardia" al pis franc, a l'espera de noticies del komando que, en principi, es veurà ampliat amb un nou membre.

Tothom torna a casa, com el turró per nadal.

Que vagi molt bé l'estiu, cada un al seu lloc.

3 comentarios:

Anna dijo...

El manel et trobarà molt a faltar! jeje.

La gent torna per nadal, nosaltres tornarem al principi de curs, tot i que anirem fent escapadetes a la ciutat romana de Tarraco!

Mireia dijo...

Jo no vaig poder vindre a sopar a la platja...:(

Però el sopar improvitzat de dissabte a la nit va estar molt bé, tot i les pizzes de la Morita amb pèls...

Ja aniré passant les fotos de l'aigua, el meu desnudo, pits i culs blancs...xD

Espero fer molts sopars com aquest durant l'estiu!

I res, que jo també us trobo a faltar...a tots...!

Un petoNas!!

-aLBa- dijo...

mireia jo vull veure les fotueles!
i evidentment q farem mes soparets.

és una ordre