7.18.2007

L'Alhambra

L'Alhambra, també coneguda amb el nom de "la xatos", és un bar/cerveseria una mica peculiar.
"La xatos" es troba al carrer Estanislau Figueres, aprop de l'Imperial i de la Facultat de Lletres, l'anomenem "la xatos" ja que l'ama, quan hi anem sempre ens diu: Hola xatos, quin munt de temps xatos, ja marxeu xatos?, és una mica Tabola! La dona és molt agradable i molt ampla, ja que avegades quan l'hi demanes patates et diu: es tu mateix i les agafes. Suposo que això és una de les raons per les quals hi anem. Un altra raò, i d'un pes força considerable, és la famosa cervesa de presec! Està boníssima! A més a més el preu és prou assequible (2€). Vicien molt, al entrar penses: avui només en faré una! Però és impossible! No només n'hi ha de presec, sinó que d'altres gustos com ara de plàtan, de cirera, entre altres.
Un altra cosa peculiar són les taules. Són unes taules no molt grans d'uns 20 o 25 centímetres de diàmetre, a les quals damunt hi ha un mantel una mica lleig i si no recordo malament a conjunt dels coixins del sofà, que arriba fins al terra, damunt el manel i de la mateixa mida del sobre de la taula hi ha un plàstic dur i transparent per tal que no es mullin les "estovalles". El plàstic no està pas enganxat a la taula i això fa que la gent escrigui notetes a qualsevol paper i les deixin sota el plàstic.
Tot i ser una mica "antro" és molt acullidor, ja que sempre hi ha estudiants i es crea un ambient estudiantil.
El defecte: que es pot fumar.
Anècdota: l'Alba i els seus companys de classe hi van trobar una cuca, cosa poc estranya venint de Tgn.

4 comentarios:

Mireia dijo...

Tenia ganes d'escriure, i no sabia on fer-ho. Al blog em fa mandra, perquè no tinc cap tema en concret sobre què escriure, al messenger escric malament, i no m'agrada, no em posaré a escriure al Word...és una mica friki...i dic, doncs al bloc d'aquells nois!

Anna ho sento, no m'he llegit el post...també em fa mandra...però ho faré...!

L'altre dia em va agradar passar la tarda amb vosaltres, noies. Això de que certa gent vagi peluda (:P) va bé, aixi hem danar a la piscineta de l'Anna i podem fer la nostra!

Fotos: de totes maneres, poses, amb el cabell mullat, amb cua, amb les ulleres, sense, amb la mà al cap, amb els peus a l'aigua, saltant, tancant els ulls, amb un biquini, amb l'altre, sense biquini (oh!xD), arrugant el front, de primers plans (ehem...).....la millor la floreta amb l'aranya! Estic orgullosa de la foto!xD

I res...que em vaig quedar amb ganes de croissants de xocolata Alba...

I torno a repetir:

NECESSITO UN SING STAR!!!!!!!!!

Podeu preparar-vos, perquè amb menys de 10 dies us penso atabalar cada tarda!!

Petonsss!

(m'he desfogat...m'ha passat el mono!)

Anónimo dijo...

l'Alhambra....
kins records. em pregunto si mos deu enyorar la xatos.
"ke tal Xatos?" "aquí teniu xatos"
jajajaj

-aLBa- dijo...

es el bar més cutre-acollidor que he vist mai.

Sembla estrany oi, que ens hi sentim tant com a casa com si fossim al Manyé?

Realment, ´si la música és bona, i la birra també, què més vols demanar?

Cèntric i econòmic.

Doncs tb ho té!


Un brindis en record dels vespres a l'Ahlambra!!!

Anna dijo...

La cervesa de l'Alhambra a l'estiu es troba a faltar, tot i que aquesta cervesa guanyaria molt si es pugues veure a una terrasseta com ara la del cafè!