5.12.2007

l'Anna sen's fa vella

Hola que tal?
El dijous passat deia 10, l'Anna Brú va fer els 19 anys, fet que suposa que ja ets un any més vell que quan en tenies 18, i, evidentment ho vam celebrar.
Així doncs, el dimecres i el dijous a la tarada vam anar a comprar els aliments per fer el sopar: pa, tomàquets, Lambrusco, fanta, cocacola, embutit i el pastís. Com que del Mercadona no podiem pujar tota la compra vam decidir robar el carro que està al passillo perquè no sabem on fotre'l.
Després vam tornar cap a casa i vam esperar que arribessin els convidats. Va trucar la Maria Terreu i la vam anar a buscar a l'estació, després van arribar la Sandra, la Maria Beltran i el Manu, que van porta un vi d'agulla molt bo, Blanc Pescador i ens vam posar a fer el sopar i a sopar, al cap d'una estona van arribar la Mireia i la Clara que ja havien sopat. Un sopar normal, entretingut sense anècdotes per explicar.
Després vam portar el pastís amb les espelmes i l'Anna va bufar i després vam fer uns cubates al pis i vam jugar a l'Abuela, vam cantar la cançó del pollo i també vam jugar al twister. Finalment, ens vam decidir a anar al port. Les noies van estar un munt de rato arreglant-se i jo esperant a dins el carro de la compra fent fotos.
Finalment, vam anar cap al port i quan erem a l'altura del carrer Gasòmetre vam començar a cantar la cançó del pollo i vam passar tot el carrer cantant i ballant. La gent ens mirava. Vam anar a fer uns cubates a l'ambigu, un bareto, bueno, una barra al costat del Toc de Gralla i vam anar cap al port on vam anar a al Cel però la música no era massa divertida i feia molta calor i vam decidir anar al New Brooklin, allà la noia ens va invitar a uns xupitos i vam ballar i cantar molt i ens vam trobar el Dani. Sí, el Dani de l'Estació que s'ha quedat calvo, tal com ho llegiu és calvo.
Total que vam agafar un "cebollot" que a l'endemà ningú valia per res. Quan vam anar cap acasa ens vam distribuir pels llits i sofàs i a dormir. Quan ens vam aixecar tots teniem un mal de cap impressionant. Bé, amb poques línies us he descrit una nit al port, però aquesta és especial perquè l'Anna feia els 19 anys.
Felicitats Anna

3 comentarios:

-aLBa- dijo...

eh eh! q jo em vaig arreglar am un pis.

o no recordes qi espenyava el carro? xD

en fi, MOLTES FELICITATS, ANNA!

Anónimo dijo...

Anna, FeLiCiTatS!!

Aquesta és la visió del Lolo...la meva comença quan li dic a l'Anna que jo no baixaré, que l'endemà treballo...després de poc insitir em convenç. Al dia abans no les tenia totes, ja que a part de treballar, l'endemà també tenia un examen. Com que era de català i vaig sobrada (xD), vaig decidir anar a Tgn...

Dijous mitja uni sabia que anava a celebrar el cumple de l'Anna, pq anava amb la bossa, i un dijous això no és molt normal...! Doncs res, a ls 21.30 agafava el tren amb la Clara direcció Tarraco. Un viatge relativament curtet.

Mentre ells acabaven de sopar, jo feia fotos (per variar) i xafardejava el pis... i aquí arriba la indignació...

"El Getafe humilia al Barça...bla bla...(4-0)..." A què?!!! Sense comentaris.

Tot seguit (ep!conector!xD), l'Anna va demanar el desitg i va bufar les espelmes. Vam cantar i tota la resta: jocs, abueles, frases, i dilema de vestimenta. Total, que a la 1.40 surtiem del pis. I a les 2.10 empreniem la marxa després d'esperar la Clara.

Nit de festa...fotos...i la Mireia marxa cap a casa a les 4:
-Mireia: Ei nois, marxo cap a casa.
-Sandra: Sola??!
-Gemma: Sola??!

Sola...sí! Em vaig perdre una mica...però finalment vaig arribar al pis.

A les 5 i poc van aparèixer ells, ho sé perquè crec que l'Anna va obrir el llum, o això em va semblar per sota les ulleres...!

A les 6.15 em sonava el despertador. A les 6.30 m'aixecava. Corrent, vestint-me pel passadís (sort que el Lolo dormia...).

Arribo a ls 6.55 a l'estació. "Catalunya Expres amb direcció BCN, no ha sortit de Reus per problemes a l'estació". RENFE.
Pujo a un regional, que no sabia a quina hora arribava...quan era a dalt sento: "CAT Expres amb direcció BCN surt de Reus". Baixo!

Després de mitja hora d'esperar arriba el famós CAT E. Pujo, m'adormo...i quan me desperto era tot fosc. Pregunto on som. Acabem de sortir de Sants! Merda! Jo he de baixar a Psg. de Gràcia!! Corrent agafant les coses...en fí, 5 minuts tard a la feina.

(quan se'm borri el comentari...)

Treballo sobada, sense beure cap café...i a les 2 cap a casa. A les 4 havia d'estar a classe, i havia de dinar, fem la maleta i duxam! Paro a la Sirena, em compro qualsevol cosa, passo pel Calzedonia que necessitava unes mitges. Amb temps rècord estic a casa, posant els raviolis al microones, parlant pel msn, despullant-me per anar a la dutxa i fen la maleta! Dutxa, dinar i cap a classe! Examen...i cap a casa! Una warra no em va deixar dormir al tren...no callavA!

Res, que sóc massa vella per repetir-ho!

En fi, al 14 de juny lo mateix però a Barcelona! No em falleu!:P

-aLBa- dijo...

mireia, et prenc la paraula eh?

(ara creuo els dits per no tenir examens)