5.09.2007

Un dia productiu!

El dia d'avui podriem dir que és un d'aquells dies que han servit per molt.
Ahir a la tarda, al saber que avui pel matí només tenia una hora de classe, vai decidir que no hi aniria, no cal perdre el temps si aquest el pots invertir en algo més important, ja sigui dormint, mirant la tv o fent feina.
Quan a les 9 vaig arribar a casa l'Alba em va dir que ella l'endemà aniria a la platja i que si hi volia anar, realment l'oferiment era molt tentador...però m'hi vaig saber resistir! Vaig decidir, tot i que sembli mentida, que m'aixecaria aviat, o sigui a les 9, i que faria feina.
A la nit, l'Alba i jo ens vam quedar fins a les 2 i mitja rajant de la peña una mica, i en veure l'hora que anava a durmir, vaig intuir que l'endemà no faria res. Però mentida! Per començar, aquest matí ja m'ha sonat el mòbil a les 8:30h anunciant-me que avui era el cumple del Joan Carles, i per tan m'ha recordat que l'endemà era el meu. He aturat el mòbil i me tornat a posar a durmir. A les 9 m'ha sonat el despertador, que l'he anat aturant fins a les 10. M'he aixecat i l'alba ja esmorzava, estava mirant un d'aquells programes que has de trucar per dir la solució, aquet es deia Despiertate y gana. Al cap de 10 minuts lo Manel s'ha aixecat tot sobat i ha anat a la dutxa, quan ha sortit ha fet el comentari de sempre: ai, no tinc ganes d'anar a classe, i jo: pos no hi vagis! La veritat, no ha costat gens de convençer....Hem esmorzat i ens hem posat a fer feina mentre l'Alba es preparava per anar a la platja. Hem estat fent feina fins a la una, que hem anat a comprar al Caprabo i ens em fet un bon dinar, el Manel s'ha fet verdureta i pollastre a la planxa ; i jo cigrons i pexuga rebossada. Ens hem posat al sofà i hem fet la migdiada, ell tres quarts d'hora i jo una horeta i quart. Quan me despertat la Gemma ja havia arribat de classe, hem acabat de veure el Cor i ells s'han aplicat, jo me esperat que arribés l'Estehr de classe i també ens hem aplicat a fer la unitat didàctica que hem d'entregar dilluns. Quan hem acabat hem decidit a anar al Mercadona el manel i jo. Hem fet la compra i hem trobat que tot no ho podriem pujar, ja que portavem 4 botelles entre altres! Així que hem decidit pendre el carrito del Mercadona. Així que ja tornem a tenir el carro aquí al pis, el divendres el van tirar i no hem durat ni una setmana sense ell! jeje.
Bé, ara ja comença a ser hora de fer-me el dinar, que lo Lolo i la Gemma ja se'l fan, l'Alba es a sopar a ca la Laura i jo encara per aqui, i a les 10 i pico comença Hospital Central!!!

1 comentario:

-aLBa- dijo...

t'has deixat de dir que finalment ahir vam baixar la taula!!!!