5.15.2007

Naltros i la vitro

Una anectoda d'ara mateix....

Resulta, que després d'anar a veure els veïns, la Gemma i jo, jo per portar-los uns diners i la Gemma per xafardejar, l'Anna, o sigui jo, he proseguit a posar l'olla al foc per tal de fer arrosset blanc per sopar. He agafat l'olla, he posat aigua calenta, he posat l'olla al foc i quan sóc a obrir la vitro, perquè al piso hi ha un nivell i tenim vitro, no s'engegava, només feia una llumeta vermella. Resulta que la Gemma havai posat una bossa de la compra al damunt i s'havai tornat boja, i ara no anava. JA ens em vist, com a minim jo, menjant a casa als veïns o una simple amanida.
Com a solució hem pensat: doncs tanquem els ploms del pis i així potser es reinicia. Problema: tenim els 4 portàtils enxufats (ho hem dit la Gemma i jo) Pin! Els portàtils tenen bateria! XD Finalment l'Alba ha anat a baixar els ploms. Un cop, i res, dos cops, i res...hem desistit...! La vitro no anava.
Després de toquinyar una estona per allí el Manel fa: està bloquejada. I la menda, s'ha il·luminat! He estat una estona aguantant el boto i s'ha engegat!

Sort que no hem trucat al Francis!!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Divendres 18 de maig. 15.17. Barcelona, Pg. de Gràcia nº 55-57.

Què hi faig aquí direu?! Doncs esperar el tren...lògic...m'aburria i com que Bcn és de tots, l'internet és de tots!

Davant meu tinc, un, dos, tres...i aixi fins a 9 negrets. Tots amb el seu llençol blau ple de bolsos, pelis, ulleres... Voleu un bolso Armani? o preferiu la última novetat [plena de diaris...xD] de Calvin Klein...? Si voleu no cal que aneu al cine. Sense moure'm gens ni mica vec: [la meva vista no allarga molt eh...]

- Volver
- Ekipo Ja
- La vida en (nse q...)

i altres que no m'arriba la vista.

[segons l'Alba una kk..xD]

Què més vec?

Gent de tots colors, de totes races...ara mateix un home vestit amb un traje blanc, camisa rosa potent, tirant a lila, i corbata de ralles blanques i rosa...se mira a les noies!xD

Gent amb ulleres de sol i vestidets...cremats...un nen petit amb unes sabates horroroses de color lila [pobre], gent amb bosses, gent fumant. Tothom a la seva bola... als bolsos no para ningu...cames morenes i xancles. Uns paletes que entren i surten d'una casa. Cotxets i panxes embarassades. Nois guapos, amb novia. I nois lletjos, sols. [xD]

I bé, merda, anava a acabar, però l'home del traje blanc s'ha assentat al meu costat...xDD Beu un café i fuma. Puc apreciar les ralles del seu vestit...les sabates color beix, els seus cabells blancs. La seva tos roscallosa...

Res, que us abandono, si no torno a escriure pregunteu per aquest home [que no para de fer muntanya amunt amb els mocs!xDD]

Petons!

Anónimo dijo...

calla, que entre els negrets ha aparegut una xinita!!xDD

Anónimo dijo...

Ah! Un turista m'ha fet fotos! i al Pans m'han regalat un plat! [un altre per la colecció del pis, ja us ho explicaré un altre dia però...!]

-aLBa- dijo...

se te'n va, mireia! xD

ets la òstia