5.15.2007

Nantros i la nit

Serem animals nocturns? L'energia ens ve quan cau el sol.

No només en el sentit d'anar de festa, sinó que últimament ens ha donat per aplicar-nos entrada la nit. Sí, després de Ventdelplà o Hospital Central.

Avui, però, sense ganes de fer feina però amb molta endarrerida, ens hem decidit a mirar una pel·lícula quan s'ha acabat "Se lo que hicisteis...". Total, que tenim una col·lecció de DVDs aquí al moble però no ens decidiem per cap.

L'Anna, volia veure Grease.
Lo Manel, Buscando a Nemo.
La Gemma tant li fotia pq ja marxa, però apostava també per Grease.
I jo, volia veure'n alguna de friki, rotllo Van Helsink o Underworld.

Total, que vist al desacord, sense cap problema, ara ens trobem l'Anna i jo en un sofà. Cadascuna amb el seu portàtil. Ella mira Grease, i jo m'he posat un capítol de Tru Calling mentre que lo Manel, mira Buscando a Nemo a la play i la Gemma espera a Octavi.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Valtros i la nit...!

ni amb la vitro ni amb la nit nsé que comentar...però com a fan nº1 del bloc és el que em toca!

Així que explicaré alguna cosa que em passi pel cap...ah si! Avui pensava una de les millors èpoques de la meva [i suposo que vostra] vida... eSo i 1R de BaT!:D

4t d'eSo sobretot...amb l'esquiada, l'acampada [una mala experiència per l'Anna...!xD] i totes les sortidetes...! Les putades a alguns mestres... les parides a classe...quan feiem missa...!!

i a 1r de Bat...:D semblava un curs molt difícil, però va ser començar a planificar el viatge i que passés tot volant! Les baralles pel lloc on anar... les baralles per la festa... per qui havia treballat i qui no...els tan per cent [que m'ho va recordar l'Alba l'altre dia!!xDD]...el boicot a Itàlia...i wno...finalment el viatge! Quin viatge... :)

No res, a 2n tot va ser TdR i sele, tot i que vam tenir les nostres sortidetes... els nostres examens compartits d'aRt [d'aquí li ha sortit a l'Alba el seu amor per la carrera!]... els nostres estudis col·lectius, i arribar a l'examen i no saber si plorar o riure...[eh Anna...!]...i tantes i tantes coses!

Dns res, que ja m'he cansat i ja he comentat!

Apa, espero que demà sigueu més...mmm..nsé, que em dongueu tema!xDD

un PetoNet peLs 4!:D

-aLBa- dijo...

mmmm... mireia! m'ha agradat aquest post!

m'has fet recordar moltes coses oblidades... serà que em faig vella?