4.24.2007

ara la reflexió de l'Alba



Bé, doncs jo soc l'Alba.



Podriem dir que estic fent 1r d'Història de l'Art però no ens enganyarem, que això d'estudiar, no ho he fet mai.



Jo soc un terç de la part femenina que habita en aquest cau. La convivència és d'allò més bona, perque ens entenem a la perfecció. Anteriorment, aquí amb nosaltres intentaven viure un parell de personatges la mar de singulars però no m'entretindré a descriurel's ara, sinó que ja ho farem en un altre moment.



La meva habitació diguem que és la primera, perque dona justament al rebedor. Mira, coses de la distribució que tenien les cases antigues. De totes maneres, l'habitació és molt mona i acollidora però la seva finestra dona al celobert i clar, això és lleig.



Entre les meves aficions hi ha la música i el futbol, i un seguit de "coses frikis" com diu la Gemma.



Ens anirem veien per aquí. Salut i peles!



No hay comentarios: