4.24.2007

breu reflexió del Lolo (Manel)


Hola, bones

Vaig a fer el meu primer cometari al blog del pis i per això me presentaré.

Me dic Manel Sales Martori i estic fent 1r de publicitat i relacions públiques a Tàrraco. Visc a Guiamets tot i que hi ha un conflicte entre la gent pel que fa al tema d'on sóc perquè tant me sento de Guiamets com de Falset però a la gent li costa entendreu. ES LO QUE TIENE!!!

Al pis, s'ha donat lo cas que soc l'únic ésser masculí fet que suposa que la gent digui que soc afortunat i la veritat: No em puc queixar. Al pis hi estem molt bé tots després de que marxessin akells dos "engendros".

la meva habitació és la que està aïllada a l'altra banda del mejador i a la qual, durant l'hivern hi fa fred però amb l'estufa tot s'arregla. jeje.

bueno, no res este soc jo. vaig a sopr que ya és hora. adeu.

1 comentario:

Anónimo dijo...

io sok tun germa i me pasa lo mateix.