4.24.2007

La presentació!


Hola companys, bé, jo per seguir amb el que ha fet el Manel també em presentaré!

Jo sóc l'Anna Bru, sóc de Falset, ara mateix tinc 18 anys, però el dia 10 de maig en faré un més! Volia estudiar publicitat, com el Manel, però per culpa de la nota no va poder ser, ara estic fent 1r de Pedagogia a la Facultat de Ciències de l'educació i psicologia de la URV, i n'estic força contenta!

Al pis he passat per dos habitacions: la petita, que està al mig del passadis; i la que estic actualment, que és la més gran, està a la dreta de l'entrada del pis, té un balcó que dona al Ramon i Cajal, i la comparteixo amb la Gemma.
La veritat és que l'ambient al pis a millorat d'una manera favorable des que no hi són els INNOMBRABLES! Ara som quatre, tot i que en un principi hem de ser cinc.
Al pis tenim una mascota, el Toni (un peix), tot i que en un principi en teniem dos però l'altre, la Diana, es va morir; i també tenim dos plantes (el pi i l'alfàbrega).

Bé, crec que fins aquí arriba la meva presentació, no em ve res més a la ment que us pugui interresar. Espero que disfruteu amb les històries d'aquest pis!

Endavant i Salut!

No hay comentarios: