4.27.2007

Les mascotes del pis II

Continuant amb les mascotes, s'ha de dir que lo Toni i la Diana (RIP) no han sigut els altres habitants del principal primera.

Les primeres setmanes, és va presentar un nou inquilí que okupava lo wc petit. Com és deia ja és un altre tema, perquè mai hem arribat a un acord a l'hora de batejar-lo. En fi, que les primeres setmanes una cuca va apareixer per sorpresa al wc. La Vero diu que no la va poder matar encara que jo sóc partidaria que li va fer més por que no pas pena.

Doncs la cuca va desaparèixer un temps, tant, que vam arribar a dubtar de la seva okupació. Però un dia, una servidora, estava al wc petit, el que només utilitzo jo (és que és molt íntim) i va veure la cuca novament. Vaig descobrir que hi havia un forat sota la pica i que la "jodía" de la cuca no okupava el wc, sinó que entrava i sortia quan li donava la puta gana.
Em va soprendre tant, ella es movia tan ràpid, i jo estava tant adormida, que no vaig tenir temps de matar-la.

Al final vam convènçer al Fransiscu (lo propietari) que portés una mica de massilla del 2n que estava arreglant per tal de tapar lo forat. Va tardar lo seu, però al final la va portar (i ja és dir, que primer volia que tapessim lo forat amb xiclet!).

Pensavem que ja estava solucionada la okupació però al cap d'uns mesos, just fa poc, quan l'Anna es va traslladar a l'habitacó de la Gemma, va aparèixer la cuca a la nova habitació. Recordo que l'Anna va cridar molt i que lo Manel la va intentar matar, però no sé si al final va aconseguir escapar-se o no.

Després, vam veure com hi havia un altre forat al wc que vam acabar tapant.

Suposem que no n'hi ha cap més...

;)

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo tinc un conill que es menja les parets, els cables i algun tros de moble...! Per Nadal no li agradaven les llumetes de l'arbre i es va menjar el cable!xD
Es diu Saviola, Eto'o, cunill, bitxo, gos... però per seguir la tradició li hauriem de dir Nokia...pq els 2 gossos que hi ha al bloc es diuen així!

Apa, un petonet pels 4!

Ja us aniré comentant!:P

-aLBa- dijo...

uooooooo!!

es tot un honor trobar un comentari. i més si és de la mireia ;P

see you!

Anónimo dijo...

Sóc gafe.

Avui he baixat del bus tres parades abans. He entrat al Sklexer per comprar menjar per meu cunill...i n'he comprat tres, dic, així no m'hauré de preocupar durant uns dies per si li falta menjar o algo...

Casi que perdo el bus.

Anant cap a casa pensava: "quina calor...bfff...ara deixaré el conill que corri pel balcó..però millor que no, perquè no he posat res a les baranes, i se pot fotre baix...i a sobre ara, que he comprat 3 paquets de menjar! Si se tirés li donaria a l'Adri pels seus conills..."

He pujat a l'ascensor.

He entrat a casa morta de calor, i he trobat el balcó obert...[un dia d'aquests entraran a robar, però això és un altre tema...].

Va, que li posaré menjar nou al cunill, i el deixaré pel pis!-he pensat...Ja te fotran!

Surto al balcó i el trobo estirat, dic, va dropo, aixeque't...pobre, deu tenir calor (he pensat). Calor???

Mort!!!! He donat una patadeta a la gàbia perquè es mogués i res! Mort!!! amb els ulls oberts!! Estirat allà el pobre...

I jo cridant com una histèrica...:'((

Truco a ma mare...què faig??!!Tire'l a la brossa me diu! Com si fós tan fàcil!

I ja me veus a mi, morta (ai no, el conill era el mort!) de fàstig...tapant-li la cara amb un diari per no veure els ullets...oberts...i agafant-lo per una pota...dins d'una bossa negra...

D'enterro. Pugem a l'ascensor. Els dos, l'últim viatge. Direcció el container...

Dilema. Orgànic o rebuig?!!



Qui ho havia de dir... ell que sempre saltava per aquest pis. Ell que mossegava els cables... Ell que era un cabron i se cagava de tant en tant pel pis... Que pujava solet al sofà... que estava enamorat del JM... i ell que era verge! Ha mort verge pobre!

Res...que com que estic de dol no aniré a classe. Me'n vaig a la platja a pair la mort...



Un consell: cuideu les mascotes. Aigua i menjar. Sobretot.

-aLBa- dijo...

xDDD

Amén.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.